Garanti ve İade Koşulları


Kişiye özel olarak üretilmiş ürünler  ve hijjen nedeni ile (küpe) dışında sipariş ettiğiniz ürünü teslim aldıktan sonra yalnızca (kusurlu) ürünü iade veya değişim etmek istediğinizde 3 gün içinde iade edebilirsiniz. Ancak izlemeniz gereken yol ve bilmeniz gerekenler şu şekildedir:

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 3 gün içerisinde iade veya değişim talebinizi ve ürünle alakalı probleminizi sitemizin ana sayfasında yer alan mail adresine sipariş numaranızı da içeren talep yazınız ile birlikte bize iletmenizi ve ürünü teslimat tarihinden itibaren 3 gün içerisinde belirtilen iade adresine geri göndermenizi rica ediyoruz. 3 günü aşan bildirimlerde maalesef iade veya değişim kabul etmiyoruz.

İade veya değişim  edeceğiniz ürünü eksiksiz orijinal faturasıyla (faturanın arkasına 'iade veya değişim' nedeni mutlaka doldurulmalıdır, aksi halde iadeniz veya değişiminiz işleme alınmayacaktır), paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle, sipariş numarası ve Nilay Cafer'in doğru iade adresini içerecek şekilde geri göndermeniz gerekmektedir.

Eğer ürünün faturası kurumsal ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dahil edilmeden, "Ürün Birim Fiyatı + KDV" şeklinde kesilmiş bir "İADE FATURASI" ile birlikte göndermeniz gerekiyor. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadelerini "İADE FATURASI" kesilmediği takdirde tamamlayamadığımızı da bilmeniz gerekmektedir.

Ürünün kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır.

İade edeceğiniz ürünü, gönderen ödemeli olarak Nilay Cafer'in doğru İADE ADRESİNİ Nilay Cafer --- Fevzi Çakmak Cad. Çağlayan Mah.Ayvalı Sok.Ziya Ap.No:3 Kat:1 Kağıthane-İstanbul Türkiye içerecek şekilde geri göndermeniz gerekmektedir.
Bu husus 06.03.2011 tarihli 27866 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren 'Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik'hükümlerine aykırılık teşkil etmeyecektir. 

İadenizi onaylamadan önce ürünle alakalı inceleme "iade birimimiz" tarafından gerçekleştiriliyor. Sorunlu olduğuna kanaat getirilen ürünler gerekli durumlarda markanın yetkili servisine ya da tedarikçi firmaya teste gönderiliyor ve iade onayı buradan gelen karara dayanarak veriliyor.

Bu koşullar çerçevesinde tüm iade gönderimlerinin kargo ücreti Nilay Cafer'e aittir. İade etmek istediğiniz ürünün kusurlu olması durumunda, iadeniz onaylanacak ve kredi kartınızdan çekilen tutar hesabınıza yatırılacaktır.

İADENİZ ONAYLANDIKTAN SONRA

İadeniz onaylanmasının ardından size iadeniz ile ilgili durum bilgisini mail ile bildiriyor ve ürün bedelinizin geri ödemesini yapıyoruz. Kredi kartınıza yapılan geri iadenin ekstrenize yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama iki - üç hafta sürebiliyor. Bu süreç her bankanın kendine özel uygulaması olup, Nilay Cafer'İn bu sürece herhangi bir müdahale hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartı ekstrenize yansımasında yaşanan gecikme ile ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

CAYMA HAKKI DIŞINDAKİ İADE İŞLEMLERİ

Tüketicinin "Sebep Göstermeksizin Cayma Hakkı" sadece bahsi geçen alışveriş gerçekleştikten sonraki 3 gün içerisinde (kusurlu ürün) iade talebi bildirilen ürünlerin geri alımı için geçerlidir. Bildirimi 3 günü aşan sürelerde iade kabul edilemez. Ancak siz üretim hatası olduğunu düşündüğünüz ve iade etmek istediğiniz ürünleri teslim aldığınız tarihi takip eden bir ay içerisinde bildirip 3 gün içerisinde bize ulaştırabilirsiniz. Bu durumda biz şikayetinizi için inceleme yaptırarak ürünün iade alınıp alınamayacağını belirleyen bir süreç başlatıyoruz. Ancak inceleme süresi tedarikçi firmaya bağlı olduğundan iadenin gerçekleşeceği zaman dilimiyle ilgili net bir süre veremiyoruz.Belirttiğiniz sorunun sebebi kullanım hatası olarak belirlendiğinde ise siparişiniz bize yolladığınız haliyle ve faturasıyla birlikte "Alıcı Ödemeli" olarak geri size gönderiliyor.

DEĞİŞTİRME ŞARTLARI

Nilay Cafer on-line satış sitesinde satışı yapılan ürünler sezon olarak yenilenen ürünler olduğundan, değişim talep ettiğiniz ürünün birebir aynısı ile değişimi maalesef her zaman mümkün olamayabiliyor. Bu durumda müşteri hizmetleri ekibimiz sizinle bağlantı kurarak durumu açıklıyor ve öncelikle talebinizin gerçekleşmesi yönünde yapılan çalışma yeterli olmaz ise yine talebinize uygun yöntemle, ya benzeri ile değiştiriliyor veya iade işlemi gerçekleştiriyoruz. Değişim taleplerinizde kargo bedeli tarafınıza ait oluyor. Tüm bu şartlar ancak ürünü teslim aldığınız andan itibaren 3 gün için geçerli olabiliyor.

ÖZEL KOŞULLAR

Siparişiniz teslim edildiğinde, kargo yetkilisi eşliğinde paketinizi açmalı ürünü kontrol etmelisiniz. Özellikle ezilmiş, yırtılmış, açılmış veya ıslanmış paketlerde bunu yapmanız çok önemlidir. Beklenmedik bir durumda, sorunlu ürünle karşılaşırsanız paketi teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturarak kargo şirketi tarafından tarafımıza iade edilmesini sağlamanız gerekmektedir.

Orijinal ambalajı zarar görmüş, tahrip edilmiş, herhangi bir şekilde kullanımdan dolayı zarar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Müşteri, ürünü teslim aldığı andaki durumu ile geri vermekle ve kullanımdan kaynaklanan ticari kaybı ödemekle yükümlüdür.

Ürünün iadesi ancak varsa hediyesi ve ürünün bütün standart aksesuarları, ambalajları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte geri gönderildiğinde alınmaktadır. Bildirimi teslimattan sonraki 3 günü aşan sürelerde "Cayma Hakkı"yla iade veya değişim söz konusu değildir. Genel prosedür uygulanır.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: EN